Sociálne siete, ako napríklad Facebook, Instagram, či Twitter, v posledných rokoch zaznamenali niekoľkonásobný nárast tržieb. Dnes by ste už ťažko hľadali niekoho, kto nie je zaregistrovaný na niektorej z týchto sociálnych sietí. Keď sa na to pozriete z druhej stránky, v podstate to je pre vás výhoda. Čím viac klientov je registrovaných na sociálnych sieťach, tým skôr sa o vás dozvedia. Potrebujete však mať kvalitnú fanpage stránku.
Facebook reklama
Azda najznámejšou sociálnou sieťou je bezpochyby sociálna sieť Facebook. Vyše 2 milióny Slovákov je registrovaných práve na tejto sociálnej sieti, čo môžete využiť vo svoj prospech, ak máte aj na tejto sociálnej sieti vlastnú firemnú fanpage stránku. Založením fanpage stránky na Facebooku sa to ale nekončí. Ak chcete, aby vám fanúšikovia (klienti) pribúdali, potrebujete niekoho skúseného, kto by vám zabezpečoval spravovanie vašej Facebook stránky. Správu Facebooku by ste mali rozhodne zveriť do rúk skúsených marketérov z reklamnej agentúry. Majú podstatne viac skúseností.
Ak chcete byť aj naďalej úspešní, online komunikácii so zákazníkmi sa určite nevyhnete. Investujte preto do reklamy na najznámejšej sociálne sieti, ktorú ešte v roku 2004 založil na škole americký študent Mark Zuckerberg.
Ľudia nakupujú očami, preto by vám určite nezaškodilo nájsť si profesionálneho fotografa na fotenie produktov vašej firmy. Pomôcť by vám mohol aj Instagram – „sociálna sieť s obrázkami“.
Redesign loga
Ak sa vám reklama na Facebooku máli a stále nie ste spokojní s výsledkami, skúste redesign loga. Logo je to, čo si ako prvé všimne váš potencionálny zákazník a podľa neho si vás zapamätá. Ak vaše staré logo necharakterizuje vaše podnikateľské aktivity – to, čomu sa venujete, to, čo robíte; redesign loga je to, čo vám rozhodne pomôže.
Nezabúdajte, ľudia nakupujú očami!
Text:PR