Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že tovar z ich obchodu je ten najkvalitnejší, najlepší a najvýhodnejší.
Prečo sú pochutiny ako čokoláda a najdrahšie sladkosti umiestnené v stredných regáloch a vyššie? Ako sa nám mohlo stať, že sme prišli do obchodu s jasnou víziou malého nákupu a nakoniec sa vrátime s plným košom potravín, ktoré sme prvotne nechceli? Prečo je sekcia drogérie lokalizovaná blízko pri pokladniach? Má voľba tlmeného osvetlenia v nákupných priestoroch vplyv na náš výber nákupu?
Kupujúci si veľmi dobre uvedomujú hodnotu svojich peňazí a dvakrát si premyslia, čo kúpia. Preto sa výrobcovia snažia vyvíjať nové techniky manipulácie a trikov, ktoré majú za cieľ predať tovary a služby. Môžeme to vidieť v každom obchode, kam sa len pozrieme. Práve veľké reťazce v týchto trikoch perfektne dominujú.