Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
Značka: Reklama
Úspora nákladov v energeticky efektívnych nehnuteľnostiach
Investovanie do nehnuteľností je stále populárnou formou investovania. To, do akej nehnuteľnosti však investovať, je však neľahká otázka. Preferovanými nehnuteľnosťami sú novostavby, avšak v poslednom období sa stále populárnejším stáva investovanie do energeticky efektívnych nehnuteľností. Prečo je…
Ako si vybudovať úspešnú značku? Dá sa to aj bez vysokej investície
Máte nápad na skvelé podnikanie? Super! Týmto sa to ale všetko len začína a úspech vám to nezaručuje. Firma alebo značka si svoje meno buduje dlhé roky a nie každej sa to úplne podarí, aj keď…
Všetko o vytváraní príspevkov na sociálne siete, ktoré zaujmú vašich zákazníkov
Sociálne siete majú obrovskú moc – dokážu vám získať množstvo zákazníkov, rozprávať o vás a zarobiť vám množstvo peňazí. Musíte ale vedieť ako na to. Nie každý to dokáže a treba mať na to talent. Zároveň…
Chyby, ktorých sa môžete dopustiť pri tvorbe e-shopu
Na nič nezabudnúť a nezaostať za konkurenciou. Počas pracovného zápalu sa môžeme dopustiť omylov – dôležité je, aby sme si ich včas uvedomili. Výroba vlastnými silami, ale bez skúseností. Väčšina majiteľov e-shopov v skutočnosti nemá na…