Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že…
Značka: Nakupovanie
Najúspešnejší deň obchodníkov? Black Friday to nie je
Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
5 zaujímavosti o nákupných centrách u nás a vo svete
Čo sa týka nákupných centier, tie najväčšie na svete nájdete v Ázii. V Číne sa nachádzajú hneď dve najväčšie obchodné centrá na svete. To najväčšie má nákupnú plochu viac ako 660 000 metrov štvorcových a zákazníkov…
Úspora nákladov v energeticky efektívnych nehnuteľnostiach
Investovanie do nehnuteľností je stále populárnou formou investovania. To, do akej nehnuteľnosti však investovať, je však neľahká otázka. Preferovanými nehnuteľnosťami sú novostavby, avšak v poslednom období sa stále populárnejším stáva investovanie do energeticky efektívnych nehnuteľností. Prečo je…
Ako si vybudovať úspešnú značku? Dá sa to aj bez vysokej investície
Máte nápad na skvelé podnikanie? Super! Týmto sa to ale všetko len začína a úspech vám to nezaručuje. Firma alebo značka si svoje meno buduje dlhé roky a nie každej sa to úplne podarí, aj keď…