Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že…
Kategória: Marketing
Najúspešnejší deň obchodníkov? Black Friday to nie je
Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
Zarábate predajom? Podomový predaj je najziskovejší
Aj keď 21. storočie praje nakupovaniu cez internet, nie je to jednotka čo sa týka ziskovosti. Možno vás to prekvapí, no nedávna štúdia z univerzity Delaware prišla k záveru, že podomový predaj má veľký vplyv zo zisku tovarov, dokonca…
Ako si vybudovať úspešnú značku? Dá sa to aj bez vysokej investície
Máte nápad na skvelé podnikanie? Super! Týmto sa to ale všetko len začína a úspech vám to nezaručuje. Firma alebo značka si svoje meno buduje dlhé roky a nie každej sa to úplne podarí, aj keď…
Všetko o vytváraní príspevkov na sociálne siete, ktoré zaujmú vašich zákazníkov
Sociálne siete majú obrovskú moc – dokážu vám získať množstvo zákazníkov, rozprávať o vás a zarobiť vám množstvo peňazí. Musíte ale vedieť ako na to. Nie každý to dokáže a treba mať na to talent. Zároveň…